פתרון בעיות עם שעון נוכחות טביעת אצבע



כיום במגזר העסקי הזמן ביומטרי וטביעת אצבע נוכחות פתרונות השעון גדלו עבור מעקב אחר העובדים. ישנן פתרונות שעון נוכחות טביעת אצבע  עם מערכות ביומטריות עשויות לשמש בקלות, מותקנות בקלות ומנתחת למעקב אחר עובדים.

יש להם את היתרון הגדול ביותר של מניעת עובדים מבחינה. טכניקות מוקדמות כללו time clock1, תיבת דואר נכנס ופתוח כרטיס זיהוי. זה יוצר מערכת כבוד יותר לעקוב על ידי עובדים אשר מקטין את הזמן לגנוב עבור עובדים.

כיצד פועלת מערכת שעון נוכחות ביומטרי?

זמן ביומטרי ומערכות נוכחות להשתמש טביעות אצבעות לעובדים כדי לבדוק מי הוא למעשה שעון פנימה והחוצה של עבודה מדי יום. הטכנולוגיה סורקת את אצבעו של העובד, קובעת את הקואורדינטות ומפות נקודות קצה טביעות אצבע וצמתים.

ואז הם יתייחסו למה שהוא על המערכת של העובד. אם אדם אינו רשום למערכת, המערכת הביומטרית לא תוכל לשעון פנימה והחוצה לעבודה מדי יום.

מערכות אלה בטוחות

אנשים רבים מודאגים כי שעון נוכחות סלולרי, כגון אכיפת חוק סוכנויות, ניתן לפרוץ או להיכנס על ידי קבוצות אחרות. זה לא המצב. גשש ביומטרי הוא בטוח ובטוח. רק המשרד המשתמש במערכת עשוי לנצל ולגשת לנתונים. בדרך כלל, מערכות אלה עשויות לשמש רק לניטור נוכחות וגישה לסעיפים מסוימים של המתקן לצוות.

הטכנולוגיה הביומטרית אינה מנצלת נתונים אישיים שמירה על טביעת האצבע של העובד ואת מספר הזיהוי שלו.

הטכנולוגיה מסירה טביעות אצבעות מהמערכת כדי ליצור מערכת ביומטרית אפילו יותר מאובטחת. התוכנית סורקת את טביעת האצבע כדי להגדיר קבוצה של קואורדינטות כאשר מעסיק חדש הוא קלט לתוך המערכת. על מנת להגן על הבטיחות והזהות של העובד, יוסר טביעת האצבע עצמה. כאשר העובד משתמש בצג המישוש הביומטרי כדי לשעון פנימה או לצאת, קואורדינטות הקובץ מקושרים לטביעת האצבע שבמסך כדי לאמת את זהות העובד.

Comments

Popular posts from this blog

מהו השעון נוכחות הטוב ביותר עבור עסק קטן?

הבנת יסודות מערכות נוכחות עם זיהוי פנים