הבנת יסודות מערכות נוכחות עם זיהוי פנים



חברות רבות משתמשות במערכת נוכחות טביעת אצבע כחלופה מתאימה לשיטות מבוססות על כרטיסים. ואכן, אף אחד מהם לא היה ללא רבב, ושניהם היו אתגרים עם זמינות וביצועים. מערכות נוכחות זיהוי פנים שטרנו תשומת לב רבה בשנים האחרונות.

מערכת זיהוי פנים: סקירה קטנה

למרות חברות ענק רבות יש לשדרג מערכות זיהוי פנים, יש עדיין כמה עסקים בינוניים באמצעות ישן טק. תוכנת זיהוי פנים מותאמת כדי להדמיה תמונות פנים לתמונות מחשב. זיהוי פנים חלים במשך זמן רב בחזון המחשב והתפתח לאורך השנים. זיהוי הפנים הוא שיטה מבוססת טכנולוגיה להכרה בפניו של אדם. מערכות ביומטריות נמצאות באלגוריתם זיהוי פנים כדי לזהות תכונות פנים מתמונה או סרטון.

 כדי לזהות דמיון, הוא מנתח את הקלט לאוסף נתונים של פרצופים ידועים. ארגונים רבים, כגון רנעד, נמצאים בחוד החנית של availing טכנולוגיית נוכחות, בשל עדכוני המצאה האחרונים במערכות המתקדמות שלהם.

דרך עבודה מערכת זיהוי פנים כדלקמן

מערכות המחשב של ארגונים שומרות על תיעוד של פרצופים. בעקבות, בכניסה יש מכשירים כמו טלפון חכם או מסך מגע, כי הם ממוקמים בדרך כלל ועובדים חייבים רק ללכת לקראת מערכת זו. בתוך אותה שנייה, המערכת תואמת את הרשומה ומציעה את ההשתתפות.

יתרונות ותכונות

עובד יכול לקבל את נוכחותם בתוך שניות רק באמצעות זיהוי פנים. זה מציע הרבה יתרונות לארגונים ואנשי הצוות שלהם. בואו נסתכל על כמה מן היתרונות רבים זיהוי הפנים משמש בתחום של מערכות נוכחות.

כפי שהוא מערכת נוכחות זיהוי פנים ללא מגע, המשתמש רק צריך להראות את פניו ואת המערכת מתחילה לפעול

חברות יכולות להשתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים כדי לעקוב אחר נוכחות העובדים שלהם תוך הימנעות טעויות אנושיות.

עובדים יכולים להיכנס פנימה והחוץ תוך שניות בגלל מערכת נוכחות הכרה בפנים. הוא כולל אי ​​הנוחות של זיהוי הזזה או תגים מתנפנפים. 

Comments

Popular posts from this blog

מהו השעון נוכחות הטוב ביותר עבור עסק קטן?

פתרון בעיות עם שעון נוכחות טביעת אצבע