למה אתה צריך לעבור לאפליקציה נוכחות?

 


אם אתה עדיין משתמש במערכת הנוכחות הרגילה אז אתה שולל את עצמך את פירות הטכנולוגיה. אתה צריך אפליקציית נוכחות שיכול לספק עזרה אמיתית בעקבות העובדים שלך.

 

נוכחות ביומטרית לצוות המשרד

 

הצוות שעובד מהמשרד יכול להשתמש במערכת ביומטרית שבה העובדים יהיו אצבעותיהם או הרשתית או כל תכונה ביומטרית אחרת לסמן את נוכחותם. זה די מועיל כפי שהוא עובד בצורה ללא שגיאות. זה לא יאפשר חבטות באדי. כמו כן, זה יהיה לוודא כי כל העובדים לסמן את נוכחותם באמצעות תכונה ביומטרי אמין.

 

צוות שדה יכול להשתמש באפליקציה

 

שעון נוכחות אפליקציה יאפשר למנהלי השדה לסמן את נוכחותם מהשדות שלהם. הם יכולים לעזוב את האזורים שלהם ולסמן את נוכחותם מאזורים שלהם. זה אפשרי ויישום יכול לאפשר. צוות השדה יקבל את החופש לסמן את נוכחותם מבלי לדאוג לביקור במשרד. כמו כן, הם יכולים לבדוק את נוכחותם על מוביילים שלהם.

 

היתרונות של מערכת נוכחות דיגיטלית

 

1. דיוק

 

זה מאה אחוז מדויק. מערכת דיגיטלית מסירה שגיאות אנוש. אין מקום לשגיאות אנושיות. העובדים שלך יסמן את נוכחותם באמצעות התכונות הביומטריות שלהם והמערכת תתאים לתכונות הביומטריות שלהם עם נוכחות מסד הנתונים ומארק רק כאשר הנתונים תואמים.

 

2. מהיר

 

אפליקציית נוכחות פועלת מהירה יותר מהשיטה הרגילה. העובדים רק צריכים להשתמש בתכונה הביומטרי שלהם כדי לסמן את נוכחותם. המערכת תבחין בתכונה ותתאים לתכונה עם זה נשמר במסד הנתונים. זה לא ייתן לעובדים לחכות בתור כדי לסמן את נוכחותם. בדרך זו, הם יכולים לחסוך זמן איבד ב נוכחות סימון.

 

3. ללא טרחה

 

סימון נוכחות באמצעות אפליקציה היא פרשת טרחה. ההשתתפות תישמר במסד הנתונים מהמקום שבו אתה ועובדיך יכולים לבדוק את ההשתתפות. בדרך זו, תוכלו לספק יותר חופש לעובדים. כמו כן, אתה לא צריך לעבוד קשה כדי לבצע שכר.

 

4. לחשב משכורות

 

גיליון ההשתתפות יספק פרטים מקיפים של שעות עבודה של העובדים ובדרך זו, מאפשרים לך לחשב את הסכום הנכון, אתה צריך לשלם לעובדים. שעון נוכחות אפליקציה יעזור לחשב את השכר הנכון.

 

5. שביעות רצון בעבודה

 

באמצעות מערכת נוכחות מבוססת APP, תוכלו לשפר את שביעות הרצון בעבודה של העובדים שלך. הם יוכלו להדגיש את עבודתם ולבקש פרס.


Comments

Popular posts from this blog

פתרון בעיות עם שעון נוכחות טביעת אצבע

מהו השעון נוכחות הטוב ביותר עבור עסק קטן?

הבנת יסודות מערכות נוכחות עם זיהוי פנים